8 תשובות
אף פעם לא שמעתי על זה.. ג'ינג'ים זה מהמם דרך אגב
שואל השאלה:
רוצים להקים כת נגד ג'ינגים?
רוצים להקים כת נגד ג'ינגים?
גינגים מסריחים בגשם אז נראלי שכן
עזבו מסריחים בגשם הם משחקים בקקי הגועליים האלה
הגזענות מוצדקת
הגזענות מוצדקת
אנונימית
כולם גזענים לכולם...!
כמה נחמד...
כמה נחמד...
כע ואני כזו לצערי :/
כן וזה חשוב בימנו
באותו הנושא: