39 תשובות
חלום טוב חלום שלום
אומרים שמה שקורה בחלומות יקרה
אומרים שמה שקורה בחלומות יקרה
לא נראה לי..
לא
שואל השאלה:
האמת שאני מתגעגעת אליו..אז אמן ויקרה.ואני חושבת על זה כל היום ומתפללת שכן.
האמת שאני מתגעגעת אליו..אז אמן ויקרה.ואני חושבת על זה כל היום ומתפללת שכן.
אנונימית
די בטוחה שלא
אולי אם תחלמי שמישהו בהריון מישהו באמת יהיה בהריון אבל לא נראה לי לגבי האקס
שואל השאלה:
^אוף אבל אנחנו רק 4 כיתות רגילות..אז יש סיכוי לא?
^אוף אבל אנחנו רק 4 כיתות רגילות..אז יש סיכוי לא?
אנונימית
חלומות לא מנבאים לך את העתיד, הם יכולים לומר דברים עלייך, על התת מודע שלך, על מה שאת מרגישה וכזה אבל זה לא באמת מנבע את העתיד אז כתשובה לשאלה שלך, לא.
שואל השאלה:
לא בדיוק אקס..מישהו שהייננו בקטע וזה נגמר בגלל התרחקות..
לא בדיוק אקס..מישהו שהייננו בקטע וזה נגמר בגלל התרחקות..
אנונימית
שואל השאלה:
אז אין סיכוי שנהיה יחד בכיתה?אוף
אז אין סיכוי שנהיה יחד בכיתה?אוף
אנונימית
יכול להיות יש סיכוי מה את נותנת להם להוריד לך
יש ארבע כיתות את 25% שאתם תהיו ביחד אם את רוצה הסתברות פה בבית ספר אף פעם לא הקשבתי אז אין הסתברות אבל נראה לי 1 ל 4 או יותר כי אתם 2 אז נראה לי צריך להכפיל לא משנה קיצר 25% שכן.
יש ארבע כיתות את 25% שאתם תהיו ביחד אם את רוצה הסתברות פה בבית ספר אף פעם לא הקשבתי אז אין הסתברות אבל נראה לי 1 ל 4 או יותר כי אתם 2 אז נראה לי צריך להכפיל לא משנה קיצר 25% שכן.
שואל השאלה:
יאי,זה יחסית לא מעט 25 אחוז
יאי,זה יחסית לא מעט 25 אחוז
אנונימית
או שפחות כי אתם 2 וגם שם צריך להכפיל לא יודע לא משנה מתמטיקה ואני לא הולך 4 יחידות וגאה בזה (אין לי מושג איך עברתי)
שואל השאלה:
^אני הולכת להיות 5 ואני מעגשיו רוצה לרדת ל4.חח
^אני הולכת להיות 5 ואני מעגשיו רוצה לרדת ל4.חח
אנונימית
כן יש לך סיכוי הלוואי והחלום שלך התגשם תהיי טוטה מבסוטה
איזה 5 הייתי נופל אחרי 2 דקות
קופץ מהחלון בשיעור ההראשון
שואל השאלה:
אמן חחח
אמן חחח
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אני רוצה לרדת ל4 אבל לא נותנים לי.
חחח אני רוצה לרדת ל4 אבל לא נותנים לי.
אנונימית
שואל השאלה:
ואני 5 אנגלית,ולקחתי כמגמות כימיה,ביולוגיה,וכנראה פיזיקה.
ואני 5 אנגלית,ולקחתי כמגמות כימיה,ביולוגיה,וכנראה פיזיקה.
אנונימית
בעזרת השם אם לא תזכרי הכל זה מלמעלה אז אל תבכי הלילה
גם אני 5 אנגלית אני אשף
לכי על פיזיקה תשקיעי בצבא יתנו לך 8200 וקורס טיס
שואל השאלה:
חחח^
חחח^
אנונימית
שואל השאלה:
^^כן,למרות שאני רוצה להיות רופאה בכלל,כמו אחותי אז אני צריכה לקחת כמגמה גם ביולוגיה וכימיה.
^^כן,למרות שאני רוצה להיות רופאה בכלל,כמו אחותי אז אני צריכה לקחת כמגמה גם ביולוגיה וכימיה.
אנונימית
רופאהה מה התפלפת תהיי טייסת בצהל המשכורת הכי מטורפת ות"ש עולםם הלוואי היו אומרים לי את זה בגיל שלך הייתי משקיע יותר.
או 8200 כמקדדת יוצאת משם משכורת 50 אלף
שואל השאלה:
יש לי מספר לא נמוך במשקפים חח לא בטוחה שיתנו לי להיות טייסת.
יש לי מספר לא נמוך במשקפים חח לא בטוחה שיתנו לי להיות טייסת.
אנונימית
שואל השאלה:
ויש לי פחד גבהים חח
ויש לי פחד גבהים חח
אנונימית
שואל השאלה:
ואני לא טובה בערבית אז לא בטוחה שאני אתאים ל8200 חח
ואני לא טובה בערבית אז לא בטוחה שאני אתאים ל8200 חח
אנונימית
אם בא לך להיות רופאה אבל תתנדבי במדא בצהל קורס חובשים הפכת לחופלת יאאלה יש לך את זה תתחילי ללמוד
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
אנונימית
פחד גבהים הקדוש את לי להתחלף איתה עכשיו אני לוקח איזה ת"שש
שואל השאלה:
למרות שהסיכוי שאני אוציא מעל 700 בפסיכומטרי קצת שואף ל0..אבל יהיה טוב.
אין לי מושג איך אחותי הוציאה 740..היא גאון.
למרות שהסיכוי שאני אוציא מעל 700 בפסיכומטרי קצת שואף ל0..אבל יהיה טוב.
אין לי מושג איך אחותי הוציאה 740..היא גאון.
אנונימית
מה זה פסיכומטרי זה קקה ופיפי את יודעת איזה לימודית קשים יש ל רופאה תשקיעי תעלי ותצליחי מאמין בך 10 שנים לפני רק שתדעי חשבון הבנק שלי הוא 5338184 שתהיי רופאה תדעי לאן להעביר קצת כמצווה
שואל השאלה:
חחח אני בוכה מצחוקק אמא^❤
חחח אני בוכה מצחוקק אמא^❤
אנונימית
חח אל תשכחי אבל ❤
שואל השאלה:
ברור,לא שוכחת.
מבטיחה.❤
ברור,לא שוכחת.
מבטיחה.❤
אנונימית
אם חלמת זה בטוח יקרה.