69 תשובות
בדרך כלל אומרים את זה כשמישהו מת
תתקשרי אליו
שואל השאלה:
עכשיו ראיתי את אמא שלי ואמרתי לה שהיא שיקרה וזה לא הגיוני שהוא הלך לסופר אז היא אמרה "אז הוא הלך רגע למקום אחר" ופשוט חזרה לחדר ולא ענתה לי
עכשיו ראיתי את אמא שלי ואמרתי לה שהיא שיקרה וזה לא הגיוני שהוא הלך לסופר אז היא אמרה "אז הוא הלך רגע למקום אחר" ופשוט חזרה לחדר ולא ענתה לי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת מה הוא עושה אני מפחדת להפריע
אני לא יודעת מה הוא עושה אני מפחדת להפריע
אנונימית
זה נישמע כמו עסקת סמים תתקשרי אליו
אחי סתום תפה אתה לא עוזר ואתה סתם מכניס אותה לחרדות
אחי עדיף שתתקשר אליו ותחשוב הגיוני יכול להיות כל דבר ועם לא תישאר עם ראש פתוח שכל דבר יכול ליקרות אז הגרוע ביותר יגיע תילמד משהו לחיים
bruh
למה אתה סתם מלחיץ, ואם הוא בכלל נתקע בפקק. הוא שהוא הלך לחבר שלו, אתה לא עוזר בשום צורה. אז סתום תפה
למה אתה סתם מלחיץ, ואם הוא בכלל נתקע בפקק. הוא שהוא הלך לחבר שלו, אתה לא עוזר בשום צורה. אז סתום תפה
שוב הכל יכול להיות עם לא תישאר עם ראש פתוח הדבר הכי גרוע יקרה מניסיון מהחיים
שואל השאלה:
אם משהו גרוע היה קורה אמא שלי לא הייתה כל כך רגועה
אם משהו גרוע היה קורה אמא שלי לא הייתה כל כך רגועה
אנונימית
לא אמרתי שהוא הולך לעשות משהו גרוע הוא יכול לחזור ויקרה משהו גרוע אף פעם אי אפשר לדעת החיים זה דבר לא צפוי בעליל
מציעה לך ללכת לפסיכולוג, אתה עובר בטח הרבה התקפי חרדה
שואל השאלה:
כדי לי להתקשר אליו?
כדי לי להתקשר אליו?
אנונימית
כן
אני אצל פסיכולוג תודה רבה וכן יש לי המון התקפי חרדה ואני עם דיכאון אנורקסיה וחרדה חברתית אין צורך שתיעץ לי. (הכל מאובחן)
שואל השאלה:
הוא לא עונה ואני לחוצה כי נזכרתי עכשיו שמקודם לאבא שלי כאב החזה ואמא שלי רצתה ללכת לבית חולים לבסוף הם לא הלכו, אבל אין מצב שהוא היה הולך בלעדיה
הוא לא עונה ואני לחוצה כי נזכרתי עכשיו שמקודם לאבא שלי כאב החזה ואמא שלי רצתה ללכת לבית חולים לבסוף הם לא הלכו, אבל אין מצב שהוא היה הולך בלעדיה
אנונימית
אולי בדיקות? כאבי חזה זה לא נורא אלה עם זה הלב
שואל השאלה:
הוא ענה לי בווצאפ עכשיו ואמר שהוא פשוט הלך לעשות בדיקות בבית חולים, אני לא מבינה למה ההורים שלי שיקרו לי
הוא ענה לי בווצאפ עכשיו ואמר שהוא פשוט הלך לעשות בדיקות בבית חולים, אני לא מבינה למה ההורים שלי שיקרו לי
אנונימית
כי זה די קשה עם זה הלב זה מסבך את העיניין כי הוא יכול לקבל דום לב וכאלה ואז, זה קשה לספר לילד שלך שאתה יכול למות בפתאומיות
שואל השאלה:
הוא מאושפז, אבל אני כועסת עליהם
הוא מאושפז, אבל אני כועסת עליהם
אנונימית
אז במקום ליכעוס עליהם תהיי איתם בעיות לב זה מסוכן הוא יכול למות כל רגע
שואל השאלה:
ניקו די אנג'לו/אוראו
אתה בן אדם מאוד מרגיע
ניקו די אנג'לו/אוראו
אתה בן אדם מאוד מרגיע
אנונימית
סליחה מוטו של מדא אמת ורק אמת כשזה נוגע לדברים כאלה
אל תכעסי, תחשבי על זה, הם עשו את זה לטובתך.. אולי זה יצא להם קצת עקום אבל הם לא רצו שתדאגי יותר מדי כנראה.. אל תדאגי, הוא מאושפז, בודקים אותו ובטח ישחררו אותו עוד מעט..
וניקו די אנג'לו/אוראו - אני חייבת להגיד לך שאתה אדם מאוד מרגיע.. מאיפה רכשת את המיומנויות הרגעה האלה ? כדי שאני אדע לאן לא ללכת
וניקו די אנג'לו/אוראו - אני חייבת להגיד לך שאתה אדם מאוד מרגיע.. מאיפה רכשת את המיומנויות הרגעה האלה ? כדי שאני אדע לאן לא ללכת
אהאמ מאף אחד אני לומד הכל לבד מהחיים, מודה לא הכי טוב בהרגעה של אנשים אבל היי עצרתי אנשים מהתאבדיות ודברים קשים אז לכל דבר יש דברים טובים ורעים זה כמו מטבע שני צדדים.
לפחות הצד השני של המטבע טוב, כל הכבוד לך.
ובבקשה אל תנסה להרגיע אנשים שוב, זה לא הצד החזק שלך.. אתה יכול להיות ההוא שמודיע על מקרי מוות במדא אולי זה ישתלם..
ובבקשה אל תנסה להרגיע אנשים שוב, זה לא הצד החזק שלך.. אתה יכול להיות ההוא שמודיע על מקרי מוות במדא אולי זה ישתלם..
כרגע במדא אני זה שמציל אנשים ורואה את הזוועות שיש אני מסתפק בכך
אולי ההורים שלך רבו..
חבל, יכול היה לצאת משהו גם מהצד הראשון של המטבע, לא נורא להציל חיים זה די והותר. עשית יותר ממה שעשיתי בכל שנות חיי, ברכותיי, כל הכבוד .
לא נותנים לאנשים שהם לא רופאים להגיד למישפחות שהבן אדם מת אז האמ כע כרגע טוב לי איפה שאני. על מה כל הכבוד?
על מה שאתה עושה, לא יודעת
אני אפילו לא יודעת מה אני אומרת אני חסרת שעות שינה
אני אפילו לא יודעת מה אני אומרת אני חסרת שעות שינה
לכי לישון, זה לא בריא המוח שלך יתחיל לאכול את עצמו
רגע מה ._.
לאכול לאכול ?
._.
אני לא יכולה לישון, ישנתי כל היום
אני ישנה ביום וערה בלילה, כמו עטלף ._.
לאכול לאכול ?
._.
אני לא יכולה לישון, ישנתי כל היום
אני ישנה ביום וערה בלילה, כמו עטלף ._.
כע המוח שלך יכול לאכול את עצמו לאט לאט לא נישאר מוח ומתים מכך
אני בתסביכים עכשיו
לא נורא, לא כזה נזק
לא נורא, לא כזה נזק
השאלה כאן הפכה לשיחה
שואלת השאלה צופה בזה כזה : ._.
שואלת השאלה צופה בזה כזה : ._.
אני ז''ל
אני אארגן לך את ההלוויה
בהצלחה
תודה
ובינתיים אני אמשיך לתת למוח שלי לאכול את עצמו בשקט
ובינתיים אני אמשיך לתת למוח שלי לאכול את עצמו בשקט
איזה מניאק אתה באמא שלי ההורים שלך לא רצו להלחיץ אותך זה הכל אבא הלך לעשות בדיקות הם לא רצו שתדעי אז אמא שלך נשארה איתך
תחנקו זה כינוי מקורי ^
אני צוחקת בקול
אני צוחקת בקול
שכחת מספיק
יא מכוערת בפנים
(סליחה זה ממש התאים לי לא יודע למה) מתת
(סליחה זה ממש התאים לי לא יודע למה) מתת
כן מותק
מה יש לך לול^
סתם זרם לי ממש
אני רק קורא את זה אני צוחק יאאלה מלשינה דברי איתי
חחח שנייה כפרוני
לא אני מת זה לא נורמלי וואי בואי בואי לשיחה של מים מרזים או לא מרזים
יואו אני מקווה שזה אמיתי כי אני כואב יחד איתך לשמוע את זה.
אבל מצד שני מקווה מאוד מאוד בשבילך שזה לא אמיתי.
בכל מקרה תהיי חזקה, שולח מלא בריאות ואושר ורק נחת. שולח לך חיבוק ענק וכוחות עצומים לעבור את זה.
מוזמנת לפרוק בפרטי אם נוח לך :)
תהיי חזקה. הרבה בריאות.
אבל מצד שני מקווה מאוד מאוד בשבילך שזה לא אמיתי.
בכל מקרה תהיי חזקה, שולח מלא בריאות ואושר ורק נחת. שולח לך חיבוק ענק וכוחות עצומים לעבור את זה.
מוזמנת לפרוק בפרטי אם נוח לך :)
תהיי חזקה. הרבה בריאות.
אתר של הזויים
בטח סתם הלך להסתפר בסתר
בא לי פתיתיםם
בא לי שתסתום
חחחח מה קרה לתגובות כאן
הן יותר טובות מדקה לדקה
הן יותר טובות מדקה לדקה
לכי לישון ילדה
אמאלה אתה עדיין חי
לא רוצה לישון הנזק לא מזיק
לא רוצה לישון הנזק לא מזיק
אני מת בכל אופן הנזק הוא מוות
מוות לא מזיק
ואתה מת אבל רודף אותי אתה נמצא בכל שאלה אמאלה חרשת על האתר בלילה
ואתה מת אבל רודף אותי אתה נמצא בכל שאלה אמאלה חרשת על האתר בלילה
קיבלתי מחזור היום לול אז לא נירדמתי בדרך כלל אני הולך לישון ב3 אולי 4 סך הכל כל היום באתר
מסכן נקווה שהמחזור יעבור מהר
נראה לי שאני אלך לישון עכשיו כי גלגלי המוח שלי עצרו, נראה לי שהמוח שלי באמת אכל את עצמו
נראה לי שאני אלך לישון עכשיו כי גלגלי המוח שלי עצרו, נראה לי שהמוח שלי באמת אכל את עצמו
לא מוות זה לא טוב ומאוד מזיק בימיוחד כשהמוח אוכל את עצמו
המוח שלך בהחלט אוכל את עצמו לאט אבל כע זה אמיתי לגמרי. בכל מקרה המחזור יעבור עוד שבוע אני אחייה
נקווה שתחיה עד אז
אני אלך לישון עכשיו וכמה שיותר מהר לפני שהמוח שלי יהיה קניבל
אני אלך לישון עכשיו וכמה שיותר מהר לפני שהמוח שלי יהיה קניבל
הם כנראה לא רצו להלחיץ אותך ובגלל זה לא סיפרו לך
מה הוא הלך לקנות?