10 תשובות
לא נראלי יש מגמת רפואה בתיכון
שואל השאלה:
על איזה נושא היה לכם?
על איזה נושא היה לכם?
אנונימית
כל קבוצה עושה על מחלה שהיא רוצה. הקבוצה שלי עשתה על דמנציה
שואל השאלה:
זה לוקח מלא זמן לעשות?
זה לוקח מלא זמן לעשות?
אנונימית
שנה. מתחילים בתחילת יב או אפילו בסוף יא ואמורים להגיש עד אפריל נראלי
אבל זה לא שאת לומדת חומר כמו ב י או יא. אין לך מבחנים את רק בעבודה.
יש לך שנה שלמה לעבודה. כל פעם עושים קצת. אני עשיתי על מחלת הצליאק.
איזה תיכון את שיש מגמת רפואה?
כן היה לי בכיתה יב
היה לי רק את הפרוייקט ברפואה שעושים בכיתה יב
באותו הנושא: