5 תשובות
א. הוא לא ניצח.
ב. התקציב לא עבר, בעיקר בגלל שכל הממשלה הזו מתנהגים כמו ילדים.
השאלה הזאת מגיעה מהעתיד כאילו?
זו לא שיטת הבחירות שיש באמריקה, זה שלמישהו יש הכי הרבה מנדטים לא אומר שיש לו קואליציה
איך בדיוק הוא ניצח?
לא היה לו רוב, הוא הקים ממשלת אחדות שהוא לא הצליח להחזיק.
זה לא נקרא ניצחון.
שואל השאלה:
הוא ניצח כי הרןב בחרו בו והוא נשאר ראש ממשלה עד עכשיו אם לא ניצח אז למה עד עכשיו הוא נשאר לשלוט?
אנונימית
הוא נשאר לשלוט כי החוק אומר שעד שמקימים ממשלה חדשה ראש הממשלה הוא ראש הממשלה האחרון שהקים ממשלה.
במקרה הזה האיש הוא נתניהו.

והרוב לא בחרו בו, אלא הוא קיבל את החלק הגדול ביותר של הקולות (משהו כמו רבע מהם) אבל רבע מהקולות זה לא מספיק כדי להקים ממשלה, צריך שלפחות חצי מהקולות יתמכו בך-כלומר אתה צריך שותפים שיעזרו לך, ולנתניהו אין שותפים כאלו, או יותר נכון אין מספיק כאלו.