3 תשובות
לא עשיתי אבל אממ תחרטטי, אם את נגד תכתבי שזו חדירה לפרטיות ושזה יכול לגרום לילדים להרגיש חוסר נעימות ושכשילדים אז זה עוד בסדר אבל כשהם גדלים אז זה דיי מוגזם ואם את בעד תרשמי נגיד שאם מחרימים את הילד או שפוגעים בו דרך איזו רשת אז צריך לראות את זה וכאלה דברים
תחזרי גם על דברים שכתבת בדרך אחרת ותרשמי התחלה, נימוקים, תחרטטי דוגמאות ותעשי סיכום וככה פשוט יהיה הרבה מלל
שואל השאלה:
אני לא יכולה לחרטט הזה לתלקיט
אנונימית