10 תשובות
17
גיל 17
הכי מוקדם שאפשר.
16 אם יכולתי אבל הוצאתי ב16 ו10
17
הוא אומר באיזה גיל הייתם בוחרים שיהיה אפשר להוציא רישיון לפי החוק . לא באיזה גיל הייתם מוציאים אם הייתה לכם את האםשרות
שואל השאלה:
בדיוק
בדיוק
18 בערך
ביום שבו יהיה לי כסף לאוטו, הדבר הכי חסר פואנטה הוא לשלם אגרה על הרישיון ולא להיות בכלל עם אוטו לנהוג עליו
באותו הנושא: