8 תשובות
גם לי זה קורה עכשו
אני מאוהבת במישהו מחיפה ואני גרה ממש רחוק ממנו
עוד לא נפגשנו וגם זה קשה להביא למצב שזה יקרה
אבל אל תתייאש, יכול להיות שזאת האחת שלך
אני מאוהבת במישהו מחיפה ואני גרה ממש רחוק ממנו
עוד לא נפגשנו וגם זה קשה להביא למצב שזה יקרה
אבל אל תתייאש, יכול להיות שזאת האחת שלך
אנונימית
בני כמה אתם?
שואל השאלה:
אני 15 עוד מעט 16 והיא 16
אני 15 עוד מעט 16 והיא 16
אנונימי
מזה עוד מעט ? ולא מפריע לכם גם הגיל?
שואל השאלה:
עוד מעט זה חודשיים
עוד מעט זה חודשיים
אנונימי
זה קרה לי בגלל אפליקציה hoop ובעיקרון סגרנו שאחרי הסגר אולי ניפגש במקום שקרוב לשנינו ואם יש כימיה בינכם עוד יותר טוב
רק אל תתייאש
אנונימי
אכן רחוק אבל כן אפשר להיפגש אחרי הסגר...רכבת ישראל.
אם לא תוכלו בכל זאת כי לא באלכם קשר מרחוק וזה מסיב לך צער אז לחתוך איי גס...
אם לא תוכלו בכל זאת כי לא באלכם קשר מרחוק וזה מסיב לך צער אז לחתוך איי גס...
באותו הנושא: