9 תשובות
את יכולה להיות גם וגם ;)
למה צריך לבחור אסתטיקה אחת..
תהיי מה שעושה לך טוב הוקר אחד באלך היפית תהיי היפית וההפך
אנונימית
שואל השאלה:
לא התכוונתי הכל שחור אבל כזה אייליינר מרוח כזה וכזה כובע גרב וזה לר עכשיו כמו האימו האלו ואני לא רוצה להיות גם וגם...
אנונימית
אני למשל משלבת בין גראנג' לאינדי/ארט כזה.. למשל חולצה שחורה ומעל איזה חולצה משובצת בצבע אחר. ולפעמים אני הולכת רק גראנג', כאילו חולצה שחורה קצרה ומתחת חולצת פסים ארוכה, שרשרת למכנס, חגורות... עם אייליינר שחור וכובע גרב אני תמיד הולכת גם בלי קשר:)
אז בעיקרון את יכולה לשלב את שניהם גם או ללכת כל פעם עם משהו אחר
ברור שבאד גירל זה יפה רצח
לא זה ולא זה
שואל השאלה:
לא זה ולא זה אז אל תעני
אנונימית
יאו גם אני אוהבת את שניהם, אני יותר מתלבשת כמשהו בין אינדי לסטייל רחוב שזה כאילו בערך מה שרצית נראה לי אז את זה לדעתי (מה שקראת לו באד גירל)
שואל השאלה:
לא סטייל רחוב בדיוק אבל משהו בסגנון
אנונימית