6 תשובות
שואל השאלה:
אכלתי היום המבורגר כבר בגלל זה אני רוצה להתאמן
אכלתי היום המבורגר כבר בגלל זה אני רוצה להתאמן
אז תקבעי עם חברות או תלכי לבד לעשות הליכה הכי כיף
אני לא מתה על לעשות ספורט בכלל וזה הדבר שעוד איכשהו כיף לעשות כדי להוריד קלוריות
אני לא מתה על לעשות ספורט בכלל וזה הדבר שעוד איכשהו כיף לעשות כדי להוריד קלוריות
אנונימית
תעשי ספורט
עזבי ספורט לכי לדפוק המבורגר
אנונימית
זה בריאא והתוצאה ממש כיפיתת
עזבי המבורגר עדיף שוארמה
חחח סתם סתם
עכשיו ברצינות עם תעשי ספורט את תיהיה יותר בריאה
חחח סתם סתם
עכשיו ברצינות עם תעשי ספורט את תיהיה יותר בריאה
אנונימי