3 תשובות
אני חושבת שאת צודקת לגמרי
די עשו מזה עניין יותר מדי גדול! פשוט נמאס כבר
אבל חכי שכל שטופי המוח יבואו ויסבירו לך כמה את טועה
אנונימית
צודקת .
בדיוק