אז בקיצור אנחנו הולכים להיות דיקטטורה לחלוטין ולאף אחד לא אכפת?
זה כבר פעם שלישית שנועלים אותנו כולאים אותנו וכל פעם זה מתארך וליטרלי רואים שלסגור אנשים בבתים ואז בבום להחזיר אותם לא עוזר. מה גם שרוב החולים אפילו לא מפתחים תסמינים פשוט יש להם את זה בגוף. בתי החולים לא קורסים באמת.. ורוב האנשים שחולים קשה מתאוששים ומצליחים להתגבר על זה. היום ביבי דחה טיסות של עולים חדשים לשבוע הבא ואמר שיחכו שבוע מה הבעיה. קודם כל, מה פרק זמן של שבוע כל כך אמור לשנות? ואם הם ידבקו בשבוע הבא? מישהו מוכן להסביר לי מה ההיגיון? אין שום היגיון. הרי אם היו מעדכנים ככה כמו שמעדכנים על הקורונה על אנשים שניזוקו מעישון באופן יומיומי ושוטף או חלו במחלות אחרות שיותר נפוצות זה היה גם גורם לפאניקה מסויימת.. אז למה לפגוע בחופש התנועה של אנשים לעבור מעיר לעיר ולהתייחס לכל אחד כמו פצצת רצח ? למה לפגוע לאנשים בפרנסה שלוש פעמים ברציפות וכולם שותקים? למה כולם כל כך שטופי מוח ומאמינים לאנשים שאשכרה אין להם מושג כבר מה הם עושים? אנחנו הולכים להיות דיקטטורה. אם ככה בקלות עם קצת פאניקה של וירוס שלטו עלינו וגרמו לנו לא לצאת מהבתים, סגרו לנו את המקומות עבודה ומנעו מאיתנו לפגוש אנשים שאנחנו כל כך אוהבים אז מה יקרה בתרחישים עתידיים? אני חושבת שכל זה פשוט ניסיון לראות אם האזרחים פה ממושמעים לשלטון. ובעתיד זה יבוא עלינו בבום..
24 בינואר 2021, 23:08
3 תשובות
אני חושבת שאת צודקת לגמרי די עשו מזה עניין יותר מדי גדול! פשוט נמאס כבר אבל חכי שכל שטופי המוח יבואו ויסבירו לך כמה את טועה