5 תשובות
להגיע לטונים, לזכור את הטקסט.
לבוא עם ביטחון!!
לקרוא בביטחון לקרוא בקול וביראה
אם מעירים לך לא להתייחס יותר מדי תתקן ותמשיך

טיפים לא להילחץ אירי כל עלייה זורקים סוכריות אז זה מצחיק
ואחרי חמש דקות של קריאה מתרגלים לאווירה והכל בסדר
לדעת מה המשמעות של מה שאתה קורא, ולמה אתה קורא.
בהצלחה אח יקר!
אנונימית
כשאתה מקריא את המפטיר/הפטרה לא משנה מה , תתרכז בטקסט ולא בסביבה שלך.