15 תשובות
שואל השאלה:
אני סגור על זה מגיל 12
אנונימי
פשוט לך תספר
לך עם האמת שלך
פשוט תשב איתם ותספר להם על ההחלטה שלך
אני בטוח שהם יהיו עצובים קצת אבל הם יקבלו אותך
תשב רק אם אמא ואבא ותדבר איתם תגיד להם שזה הדעה שלך וזאתי הדרך חיים שלך ושככה אתה רוצה לחיות, אולי הם יפגעו קצת אבל אחרכך הם יתגברו על זה והכל יהיה בסדר
אם הייתי ההורים שלך לא הייתי מעיפה אותך. זה תלוי באופי שלהם תנסה לנחש את התגובה שלהם(חוץ מזה שהם יפגעו...)
שואל השאלה:
את זה אני יודע משהו יותר פצפיצי
אנונימי
שואל השאלה:
התגובה כנראה
אמא שוק אבל תבין את זה
אבא מה יש לך אתה הורס את המשפחה
אנונימי
תספר להם הכי בעדינות שאפשר, שב איתם על זה, ותסביר מה המניעים שלך. הכי חשוב.
מאחלת שתמצא את הדרך שלך בקרוב
לך עם האמת שלך.
תדבר איתם לבד שלא תוריד את אחים שלך מהדרך
תעזוב את הבית, אל תגרום נזק
תקשיב אני מבינה מאיפה בא הפחד שלך וזה הכי קשה בעולם להגיד להורים שחינכו אותך בדרך אחת שאתה לא מאמין בדרך הזו אני חושבת שדבר ראשון תדבר עם אמא שלך על זה בנפרד אם אתה חושב שהיא יותר תכיל ותנסו ביחד לספר על זה לאבא שלך, אני לא חושבת שהוא יגיד לך שאתה הורס את המשפחה ואני חושבת שאחרי קצת זמן הוא יבין שזה מי שאתה והוא לא יכול להכריח אותך להיות דתי אם אתה לא רוצה..
היי אצלינו,
נראה מדבריך שאתה חושש ליצור אצל הוריך צער ותסכול, על כך שכנראה אתה בוחר בללכת בדרך השונה מהם. במילותיך נשמע שחשוב לך לשתף אותם, תחושה שייתכן שגורמת לך להיות אובד עצות, במה היא הדרך הנעימה לספר להם.

אני רוצה לספר לך שאני מתנדבת בסה"ר סיוע והקשבה ברשת. יש לנו צ'אט אנונימי לחלוטין כל יום. בצ'אט נוכל להקשיב ולהבין יותר, לנסות לתמוך ואולי לחשוב גם על דרכי סיוע. אני מצרפת את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד.

בוא.. מחכים לך עוד הערב או כשיעלה הצורך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
אם המתנת 5 שנים, עוד פחות משנה (עד גיל 18) לא תזיק. תתאפק.
^^ למה לא עונים לבקשת הצטרפות שלי יאו
אנונימי