5 תשובות
לחמצן או לעשות שעווה נראה לי
את יכולה לעשות שעווה או לגלח או לחכות בינתיים עד שתוכלי לכולם יש
שואל השאלה:
תודה ;)
אנונימית
בת כמה את?
את יכולה לעשות שעווה או לחמצן ואז זה ייראה כמו פלומה כזאת, אותה כמות שיערות רק בלונדיני ויותר דק ואז זה פחות בולט
אל תגלחי- זה יצמח לך קוצני, מגרד ושחור כמו זיפים