5 תשובות
לחמצן או לעשות שעווה נראה לי
את יכולה לעשות שעווה או לגלח או לחכות בינתיים עד שתוכלי לכולם יש
שואל השאלה:
תודה ;)
תודה ;)
אנונימית
בת כמה את?
את יכולה לעשות שעווה או לחמצן ואז זה ייראה כמו פלומה כזאת, אותה כמות שיערות רק בלונדיני ויותר דק ואז זה פחות בולט
את יכולה לעשות שעווה או לחמצן ואז זה ייראה כמו פלומה כזאת, אותה כמות שיערות רק בלונדיני ויותר דק ואז זה פחות בולט
אל תגלחי- זה יצמח לך קוצני, מגרד ושחור כמו זיפים
באותו הנושא: