7 תשובות
יש סיכוי
למה כל כך קשה להקשיב להוראות הסגר ולהישאר בבית
אנונימית
שואל השאלה:
כן קשה סבבה^
אנונימי
שואל השאלה:
^^סבבה תודה
אנונימי
אנשים מתים בגללך ובגלל החברים שלך, רק אומרת
אנונימית
שואל השאלה:
לא בגללי כי אני שומר על ההנחיות אבל קשה מה לעשות תתמודדי
אנונימי
שומר על ההנחיות ואז שואל אם יש שוטרים כשאתה הולך לחיים
שבועיים לשבת בבית בשביל לא להרוג אנשים בלי סיבה, לא שווה?
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה אחי
אנונימי