8 תשובות
זה טבעי ומי שיגיד לא בטח רוצה איזה דמות מצויירת זה החיים ואם קשה להם הם יסתדרו
לא
אפשר לעשות תחרות או לשיר שירים עם גרפסים זה מגניב
אפשר לעשות תחרות או לשיר שירים עם גרפסים זה מגניב
בתור בת זוג כן. בתור ידידה זה הכי כיף.
זה לא מנומס. לא משנה אם זה טבעי. יש זמן ומקום לעשות את הדברים האלה. אם אני והיא נשב לאכול במסעדה והיא תדפוק גרעפס זה יהיה מאוד לא מנומס. אותו דבר להפך.
לא
זה מעלה לי ואני לא יודע למה
זה מעלה לי ואני לא יודע למה
אנונימי
שואל השאלה:
כנראה לא הבנת... לא נראה לי שבת תדפוק גרעפס באמצע מסעדה וזיבי על מה שאתם חושבים. נראה לי שהיא לא תעשה את זה כדי לכבד את עצמה.
כנראה לא הבנת... לא נראה לי שבת תדפוק גרעפס באמצע מסעדה וזיבי על מה שאתם חושבים. נראה לי שהיא לא תעשה את זה כדי לכבד את עצמה.
כשזה סתם ככה.. זה לא גרוע כמו כשזה קורה במסעדה אבל זה עדיין די דוחה.
זה דוחה אני מאמינה שלרוב זה מפריע
באותו הנושא: