8 תשובות
לומדת
אם זה בטלפון וואטספ/אינסטגרם
אם זה בטלפון וואטספ/אינסטגרם
לומדת במתכונת בהיסטוריה
אבל תכלס אני כן בטיקטוק רוב היום
אבל תכלס אני כן בטיקטוק רוב היום
יוטיוב, לגלוש באינטרנט, משחקים
אני מחקתי כי כל השעות שלי מתבזבזות שם זבל.
סטיפס כי טיקטוק זה חרא
אני פשוט לא בטלפון כל היום
סטיפס.
טיקטוק הוריד לי אייקיו זה זבל טהור
טיקטוק הוריד לי אייקיו זה זבל טהור
יש נטפליקס וצ'יל ואינסטגרם
באותו הנושא: