8 תשובות
לומדת
אם זה בטלפון וואטספ/אינסטגרם
לומדת במתכונת בהיסטוריה
אבל תכלס אני כן בטיקטוק רוב היום
יוטיוב, לגלוש באינטרנט, משחקים
אני מחקתי כי כל השעות שלי מתבזבזות שם זבל.
סטיפס כי טיקטוק זה חרא
KMP
אני פשוט לא בטלפון כל היום
סטיפס.
טיקטוק הוריד לי אייקיו זה זבל טהור
יש נטפליקס וצ'יל ואינסטגרם