10 תשובות
וואי התייאשתי מהסדרה הזאת חחח
אנונימית
רובין ממש מעצבנת אותי ואני פשוט לא אוהבת אותה, וטד פשוט משעמם.
מרשל לילי וברני דמויות טובות לשם שינוי
מי שונא את רובין? היא מושלמת וטד באמת מעצבן
hi.
אני שונא את כולם מלבד ברני
אני אוהבת את רובין לגמרי
פשוט היא נמאסת אחרי כמה זמן אבל היא דמות ממש טובה
ממתי שונאים ??? נ.ב אחות חורגת את צריכה עזרה???
אני מתה עליה
מי שונא את רובין?
אולי סתם בנות קנאיות
לא שמעתי אף פעם ששונאים את רובין, אבל אין ספק שברני הכי טוב