6 תשובות
יש שלושה סיבות עיקריות לזה,


1. השינה שלך לא מסודרת ולא טובה בדרך כלל.

2. . לחץ וחרדה מהיום שעברת.

3. מצב גופני ובריאותי טעון שיפור


לרוב אם את מתעוררת בשלוש בלילה זה יכול שלא לאמר שום דבר עליך או על הבריאות שלך, אבל אם זה חוזר על עצמו זה סימן לאינסומניה.
4AM
גם לי הייתה תקופה של כמה ימים שהתעוררתי כל יום בחמש בלילה, אבל זאת הייתה תקופה די לחוצה והייתי מאוד חרדה בכללי אז זה היה בגלל זה.
ממליצה לך להירגע פשוט לפני השינה.
אנונימית
שואל השאלה:
זה פשוט קרה לי כבר איזה יומיים אבל אני חושבת שאולי בגלל שאני התחלתי לישון יותר מוקדם, אולי לא התרגלתי עדיין?
אנונימית
זאת הסיבה הראשונה, שינה לא מסודרת.
4AM
זה קרה לי הרבה פעמים
זה קרה לי גם פעם שבמשך תקופה ארוכה קמתי כל לילה ב3:00-3:30, באיזה שעה את הולכת לישון? אם את הולכת מוקדם זה כנראה בגלל זה, לפחות ככה זה היה אצלי