6 תשובות
יש שלושה סיבות עיקריות לזה,
1. השינה שלך לא מסודרת ולא טובה בדרך כלל.
2. . לחץ וחרדה מהיום שעברת.
3. מצב גופני ובריאותי טעון שיפור
לרוב אם את מתעוררת בשלוש בלילה זה יכול שלא לאמר שום דבר עליך או על הבריאות שלך, אבל אם זה חוזר על עצמו זה סימן לאינסומניה.
1. השינה שלך לא מסודרת ולא טובה בדרך כלל.
2. . לחץ וחרדה מהיום שעברת.
3. מצב גופני ובריאותי טעון שיפור
לרוב אם את מתעוררת בשלוש בלילה זה יכול שלא לאמר שום דבר עליך או על הבריאות שלך, אבל אם זה חוזר על עצמו זה סימן לאינסומניה.
גם לי הייתה תקופה של כמה ימים שהתעוררתי כל יום בחמש בלילה, אבל זאת הייתה תקופה די לחוצה והייתי מאוד חרדה בכללי אז זה היה בגלל זה.
ממליצה לך להירגע פשוט לפני השינה.
ממליצה לך להירגע פשוט לפני השינה.
אנונימית
שואל השאלה:
זה פשוט קרה לי כבר איזה יומיים אבל אני חושבת שאולי בגלל שאני התחלתי לישון יותר מוקדם, אולי לא התרגלתי עדיין?
זה פשוט קרה לי כבר איזה יומיים אבל אני חושבת שאולי בגלל שאני התחלתי לישון יותר מוקדם, אולי לא התרגלתי עדיין?
אנונימית
זאת הסיבה הראשונה, שינה לא מסודרת.
זה קרה לי הרבה פעמים
זה קרה לי גם פעם שבמשך תקופה ארוכה קמתי כל לילה ב3:00-3:30, באיזה שעה את הולכת לישון? אם את הולכת מוקדם זה כנראה בגלל זה, לפחות ככה זה היה אצלי
באותו הנושא: