7 תשובות
0.
לא הצליחו למצוא עליי כלום.
אבל כן היו דברים שאם המורים היו יודעים עליהם אז היו הרבה.
שואל השאלה:
לי לא היו בכלל בכלל כי הייתי ילדה טובה מידי ועכשיו שאני חושבת על זה הייתי פחות סובלת ביסודי אם לא הייתי מייחסת כל כך הרבה חשיבות לזה
אני מאמין שהרבה,הייתי תלמיד מניאק ביסודי
ביסודי לא היה לי בכלל
חטיבה איזה 3 אבל כולן רק מכיתה ז
וואי לא הרבה אני הייתי ילדה טובה פעם