4 תשובות
הפרק היה טוב רצח ממליצה ברמות
אנונימית
לא ראיתי אבל אמרו לי שזה ממש טוב
בתור אחד שגר בנהריה
זה די מבייש את העיר שלנו וזה אבל זה סדרה טובה אבל זה עדיין מביך רצח לעיר בגלל שזה מראה אותנו כעיר פשע
פרק ממש טוב