10 תשובות
כן למה לא ?
כןן זה דבר מרגש תספרי לה אם זאת פעם ראשונה שלך.
אם לא פעם ראשונה אז לא חייב רק אם את רוצה כזה
אם לא פעם ראשונה אז לא חייב רק אם את רוצה כזה
כן
אם את מרגישה שאת בוטחת בה וסומכת עלייה תספרי
אני לא סיפרתי כי התביישתי בזה בטירוף
אני לא סיפרתי כי התביישתי בזה בטירוף
שואל השאלה:
אתמול קיבלתי
אתמול קיבלתי
כן אל תתביישי אני גם התביישתי הפעם הראשונה ועכשיו אני צוחקת על עצמי שהתביישתי
שואל השאלה:
תודה אהובות
תודה אהובות
מחזור ראשון?
כן למה לא?
את מחליטה ...
באותו הנושא: