10 תשובות
כן למה לא ?
כןן זה דבר מרגש תספרי לה אם זאת פעם ראשונה שלך.
אם לא פעם ראשונה אז לא חייב רק אם את רוצה כזה
כן
אם את מרגישה שאת בוטחת בה וסומכת עלייה תספרי
אני לא סיפרתי כי התביישתי בזה בטירוף
שואל השאלה:
אתמול קיבלתי
n!
כן אל תתביישי אני גם התביישתי הפעם הראשונה ועכשיו אני צוחקת על עצמי שהתביישתי
שואל השאלה:
תודה אהובות
n!
מחזור ראשון?
כן למה לא?
את מחליטה ...