5 תשובות
אוו דוויידיי
שואל השאלה:
לאא אני תמיד שנאתי את רוני
אנונימית
חחח חחח אמאלה גם אני
על רוניי אבל רק בעונה הראשונה
אנונימית
לא רק את סיס עוד מ100 בתנך התאהבתי בו ומאז זה סיפור אחר וגם נולדנו באותו תאריך ודיברנו באינסטגרם כמה פעמים ועדיין יש לי קראש עליוו