4 תשובות
"מכוער" זה סובייקטיבי...
הייתי יכולה להתאהב במישהו שלא נראה טוב בעיניי בכלל,אבל זה לא יחזיק מעמד,זוגיות צריכה להיות מורכבת גם מאופי מתאים ומשיכה,לא רק אחד מהשניים.
אז לא הייתי נכנסת לזה אבל הייתי בהחלט יכולה להתאהב באופי
כל אחת והטעם שלה אני אישית אתאהב בכל אחד
כל אחד עם טעם אחר. בסופו של דבר כל אחד יפה בפני אנשים שונים. אני מוצאת את היופי בכל בן אדם חוץ ממני
לכל אחת יש טעם אחר אבל לדעתי האישיות משנה את איך שאתה רואה את הבן אדם בין אם הוא הטעם שלך או לא