7 תשובות
זה נחשב לממתק יוקרה או משהו כזה
כי זה שוקולד שנחשב מותג
הטעם...
הטעם המבורך הזה 0_0
ככה
אנונימי
כי זה שוקולד אלוהי ומה שאלוהי הוא יקר
פאק בדיוק חשבתי על זה היום
כי זה אתיופי עם חצ'קונים, והם יקרים מאוד