13 תשובות
שואל השאלה:
אני לא מבינה בזה א-
אנונימית
הוא סבבה, פשוט לא הטעם שלי
כן וואו
כן הוא נראה טוב
אמאלה כן
כן נראה טוב
מה הוא נראה טוב?? הוא פאקבוי רצח הוא נושך תשפה שלו סתם באמצע היום
כן כן.
למה רק לבנות?... בנים, א-בינארים וחסרות מגדר לא יכולים לענות?
אנונימי
נראה טוב ((((((((((((((((:
אנונימי
וואו וואו וואו
יש מקום מיוחד בשביל הקישור.