4 תשובות
אבא שלי גם היה חיובי גבולי, והוא עשה עוד בדיקה ויצא לו שלילי. הם פשוט טעו לו בבדיקה.
את פשוט צריכה לעשות עוד בדיקה.
את פשוט צריכה לעשות עוד בדיקה.
פשוט תצטרכי לעשות עוד בדיקה.
יכול להיות שהייתה בעיה באיכות הבדיקה או שהיית חולה וממש עכשיו החלמת או שנהית חולה רק עכשיו
יכול להיות שהייתה בעיה באיכות הבדיקה או שהיית חולה וממש עכשיו החלמת או שנהית חולה רק עכשיו
שאת חיובית אבל לא לגמרי. כאילו שאת כבר עברת חצי מהזמן כזה שנידבקת בו והתחלת להחלים (אם אני זוכרת נכון).
בכל מקרה את צריכה לעשות בדיקה חוזרת
בכל מקרה את צריכה לעשות בדיקה חוזרת
את צריכה לעשות שוב
באותו הנושא: