11 תשובות
כן זה הגיוני, אבל אני ממליצה לך לא לעשות בגיל הזה.
אין הרבה שכל והגיון ויש סיכוי גדול שאת לא תאהבי את זה בעתיד וחבל על הגוף שלך, אני הייתי מחכה עד גיל 16 לפחות
אין הרבה שכל והגיון ויש סיכוי גדול שאת לא תאהבי את זה בעתיד וחבל על הגוף שלך, אני הייתי מחכה עד גיל 16 לפחות
את עדיין קטנה . עזבי את זה עכשיו . אם שתגדלי לא תרצי אותו יותר? מה תעשי? את עדיין בת 12 ומדברת על קעקוע?! לכי תתעסקי בדברים לגיל שלך . השיכול דעת שלך עוד לא בשל .
אנונימית
מתכננת
וכן הגיוני
וכן הגיוני
מה אין לך שכל?! חכי קצת את עוד בת 12!!
אנונימית
קודם כל תדעי לכתוב .
אנונימית
לאא אל תעשי את בת 13 ובסדר שתעשי תהיה בת 15 אבל את עדיין קטנה מבחינת התורה אסור וגם את תעשי קעקוע ואז תצטערי עליו בעתיד למה זה שווה זה סתם וגם תקוע לך באיזשהו מקום לעד
חחח אני בוכה , יפתי ממליצה לך לקרוא יותר ספרים .
מתכננת*****
מתכננת*****
אנונימית
קודם כל את צריכה לדעת לכתוב , ורק אז תחשבי על קעקוע .
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית שאמרה לי לקרוא יותר ספרים,
רק בספרייה שלי בבית יש לי יותר ממאה ספרים. קראתי מלא ספרים בחיים שלי.
זה שאני מתבלבלת כי אני כותבת מהר לא אומר כלום.
אנונימית שאמרה לי לקרוא יותר ספרים,
רק בספרייה שלי בבית יש לי יותר ממאה ספרים. קראתי מלא ספרים בחיים שלי.
זה שאני מתבלבלת כי אני כותבת מהר לא אומר כלום.
אנונימית
כן
זה מאוד הגיוני
זה מאוד הגיוני
תחכי ל16 אולי תתבגרי ותביני איזה קעקוע את באמת רוצה ולא אחד שתסירי אחר כך ותתחרטי שעשית
באותו הנושא: