9 תשובות
שואל השאלה:
אוי ואבוי בגלל שהחיסונים לא נבדקו על נשים בהריון, אין לדעת מה היא ההשפעה ואם היא עושה יותר נזק מאשר תועלת לנשים או לעוברים.
אנונימי
שואל השאלה:
ממש עושים עלינו ניסויים אם זה ככה
אנונימי
לא שמעתי שחיסנו נשים בהיריון
לא יודע אולי
שואל השאלה:
תראו מה מצאתי ממש עכשיו באינטרנט!!
**"במדינת ישראל, בשלב זה, ההמלצה הינה לאפשר לנשים הרות בסיכון גבוה להדבקה,דוגמת עובדות מערכת הרפואה ואחרות הנמצאות בסיכון גבוה למחלה קשה והחפצות בכך כמו נשים סוכרתיות, להתחסן תוך הכרת המגבלות שפורטו לעיל ובראשן המגבלותשהחיסון טרם נוסע על נשים הרות"**
אנונימי
שואל השאלה:
זה קטע מתוך מסמך של האיגוד הישראלי למיילדות וגניקולוגיה בדף השני מתוך 4.
אנונימי
מה רע בזה? זה לבריאות של כולם.
אין לי מושג ולמה אוי ואבוי?
מהה
אם כן אני בשוק