6 תשובות
זה נראה קצת כמו ורידים רק אדום או סגול נראה לי כנראה יש תמונות בגוגל ויש את זה במקומות שהאור נחמתי אז אם את גדלה אולי בציצי או בתחת או בבטן אבל זה נורמלי
זה פשוט כמו שזה נשמע . כשהגוף גדל מהר והעור נמתח מאוד וזה יוצר סימנים
זה נראה כמו וורידים עדינים רק בצבע עור ומעט זוהרים יותר
שהעור נמתח יותר מדי , זה יכול להיות שמשמינים קצת או מרזים , או שגובהים וזה כמו פסים כאלה אדומים/סגולים ואמ פסים לבנים זה אומר מתי שרזית
סימני מתיחה מופיעים כאשר הגוף גדל במהירות, והעור העוטף אותו נתון תחת תנאי מתיחה ממושכים.
כיאלו שהעור נמתח
אנונימית