6 תשובות
להוציא אותם משם,למצוא את החסרונות שלהם ואת הדפקות שהיה להם
אל תשכחי מה הוביל אותך לזה שהקשר נגמר
אל תשכחי מה הוביל אותך לזה שהקשר נגמר
שואל השאלה:
לא לכולם היו חסרונות.חלק נאלצו ללכת אחרי כולם .
לא לכולם היו חסרונות.חלק נאלצו ללכת אחרי כולם .
אנונימית
לא סתם ציינת את המילה זוגיות. נכון שלא התכוונת למערכת יחסים זוגית, אבל יש הרבה דמיון בין השניים. כמו שנדירות הפעמים בהן האהבה הראשונה היא גם האחרונה- צריך להבין שלוקח זמן להכיר גם את הנפש התאומה. במשך הזמן אנחנו כל הזמן פוגשים אנשים שנכנסים לחיים שלנו ויוצאים מהם, עד שנכיר את האנשים הנכונים שיישארו ליותר מהרגיל.
זה קשה להיפרד מאנשים שחשבנו שילוו אותנו כל החיים, ואי אפשר באמת לשכוח אותם, אבל כן אפשר להשלים עם העובדה שכל אחד מלמד אותנו משהו, ומקרב אותנו לגרסא משופרת כדי שנהיה מוכנים יותר לאלה שאיתם זה יהיה לנצח.
אז תשלימי עם העובדה הזו שגם אם הייעוד של אותם האנשים הוא לא להמשיך איתך לעתיד הרחוק, יש להם תפקיד מאוד חשוב עכשיו-
הם מכניסים אותך לתוך תהליך חשוב מאוד, שבמהלכו את לומדת איך מתפרקים ואיך מרכיבים את עצמך מחדש, איך צומחים מתוך הקושי, איך לאהוב את עצמך בלי גורם חיצוני, איזה בת אדם את רוצה להיות, על מה את מוכנה להתפשר ועל מה לא, ועוד הרבה.
זה שובר את הלב לא פחות מפרידה של זוגיות, אבל אין ללב שבור תרופת קסם. מה שכן- אחרי שתעברי את התהליך הזה את עוד תודי שאין לזה תרופה, כי את באמת תהפכי לגרסה משופרת של עצמך כמו שכבר אמרתי. השאיפה כרגע היא לצמצם את תקופת ה"החלמה" כמה שיותר כי חבל שתבזבזי את התקופה הכי יפה בחיים שלך על אלה שלא רצו או הצליחו לתקן את הקשיים. את כרגע מתגעגעת לרגעי השיא שלכם ביחד, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שזה נגמר, וכנראה מסיבה מסויימת. אי אפשר לזכור רק את הטוב, כי קשר הוא בין היתר לדעת איך להתגבר על הקשיים, וכנראה שאיתם לא היה אפשר.
כל מערכת יחסים ולא משנה אם מדובר בזוגיות, ידידות, חברות או אפילו משפחה- צריכה להיות הדדית. ברגע שצד אחד מוכן להקריב יותר מהצד השני זה מאוד בעייתי, וזה נכון גם לגביי הקשר שלכם. מגיע לך חברים שיעריכו אותך, שירצו לתת לך את כל מה שיש להם, ושהאהבה כלפייך תהיה הדדית...
אם תרצי להמשיך לדבר על זה את יותר ממוזמנת לשלוח הודעה!
זה קשה להיפרד מאנשים שחשבנו שילוו אותנו כל החיים, ואי אפשר באמת לשכוח אותם, אבל כן אפשר להשלים עם העובדה שכל אחד מלמד אותנו משהו, ומקרב אותנו לגרסא משופרת כדי שנהיה מוכנים יותר לאלה שאיתם זה יהיה לנצח.
אז תשלימי עם העובדה הזו שגם אם הייעוד של אותם האנשים הוא לא להמשיך איתך לעתיד הרחוק, יש להם תפקיד מאוד חשוב עכשיו-
הם מכניסים אותך לתוך תהליך חשוב מאוד, שבמהלכו את לומדת איך מתפרקים ואיך מרכיבים את עצמך מחדש, איך צומחים מתוך הקושי, איך לאהוב את עצמך בלי גורם חיצוני, איזה בת אדם את רוצה להיות, על מה את מוכנה להתפשר ועל מה לא, ועוד הרבה.
זה שובר את הלב לא פחות מפרידה של זוגיות, אבל אין ללב שבור תרופת קסם. מה שכן- אחרי שתעברי את התהליך הזה את עוד תודי שאין לזה תרופה, כי את באמת תהפכי לגרסה משופרת של עצמך כמו שכבר אמרתי. השאיפה כרגע היא לצמצם את תקופת ה"החלמה" כמה שיותר כי חבל שתבזבזי את התקופה הכי יפה בחיים שלך על אלה שלא רצו או הצליחו לתקן את הקשיים. את כרגע מתגעגעת לרגעי השיא שלכם ביחד, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שזה נגמר, וכנראה מסיבה מסויימת. אי אפשר לזכור רק את הטוב, כי קשר הוא בין היתר לדעת איך להתגבר על הקשיים, וכנראה שאיתם לא היה אפשר.
כל מערכת יחסים ולא משנה אם מדובר בזוגיות, ידידות, חברות או אפילו משפחה- צריכה להיות הדדית. ברגע שצד אחד מוכן להקריב יותר מהצד השני זה מאוד בעייתי, וזה נכון גם לגביי הקשר שלכם. מגיע לך חברים שיעריכו אותך, שירצו לתת לך את כל מה שיש להם, ושהאהבה כלפייך תהיה הדדית...
אם תרצי להמשיך לדבר על זה את יותר ממוזמנת לשלוח הודעה!
שואל השאלה:
תודה על העידוד
תודה על העידוד
אנונימית
מצטרפת לשאלה זאת בדיוק אני הוא פתאום ניתק קשר משום מקום הפסיק לשלוח הודעות ודיברנו והיה קטע אבל פתאום ניתק וזה מעצבן ופוגע וחסר רגישות
זה יקח זמן וזה קשה בהצלחה..