5 תשובות
אומרים את זה מלא זה ממש עצוב אוף לא מגיע לניילר
כן ובגלל זה הוא כמעט תמיד היה בוכה בהופעות ואז לואי היה נותן לו את המיקרופון שלו וזה עצוב כי נייל שר מדהים
הרבה מאוד אמורים את זה
אוף כואב לי עליו
כאילו אין ממש הוכחה של זה אבל הרבה מעריצים אומרים שכן
לא שמעתי על זה מעולם!
לא נראה לי הוא היה עושה את זה