התחברות
הרשמה
אם יש לי הרבה סטנדרטים לחבר, זה הופך אותי למישהי מתנשאת או חייה בסרט וכאלה ?
כי זה לרוב מתפרש לא נכון
28 בינואר 2021, 12:48
חיים
2 תשובות
כל עוד זה לא מוגזם זה נראה לי הגיוני
|
|YA1R|
אל תשני את הסטנדרטים שלך בגלל אנשים עם סטנדרטים נמוכים
.
.GOD.
באותו הנושא:
אם אני נמוך, לא שרירי ואין הרבה שיער על הגוף הופך אותי לפחות גברי?
בת 26 ששכבה עם 30 גברים זה הרבה לגילה או סטנדרטי ?
גם לכם יש סטנדרטים גבוהים לחבר/ה?
אתם חושבים שלבנות יפות יש סטנדרטים גבוהים יותר?
זה שאני אוהב להסתכל על עצמי הרבה במראה אחרי שאני יוצא מהמקלחת הופך אותי לנרקיסיסט?
זה שאני אומרת הרבה כפרע הופך אותי לערסית?
זה רק אני או שלכל הבנים שנראים טוב ועם אופי סבבה יש חברה ? זה מדכא אותי כי יש לי סטנדרטים גבוהים :(
למה בנות יכולות לבקש סטנדרטים של גבר 1.80 חטוב חכם הרבה כסף והן נראות כמו שקית עם חול וזה יהיה בסדר
מישהי בת 26ששכבה עם 30גברים זה הרבה גברים או סטנדרטי ?
יש חתולים שנהיים חברים טובים, יש שמתעלמים אחד מהשני, יש שרבים. חשבתם על זה שככל הנראה יש סטנדרטים בקרב חתולים לגבי
סליחה על הבורות מה זה סטנדרטים?