7 תשובות
וואו ממש כן הסגר הזה עושה לי ממש רע פעם היה כיף
לא
כןן
בהתחלה זה היה נחמד כי היה אפשר ללמוד עם השמיכה ובבית ונוח אבל עכשיו זה מעיק ברמות, כבר אין כוח לקום מהמיטה
כנ''ל.
זה התחיל מ-''יאי, יש חופש מבית ספר לכמה ימים'', והפך ל-''כבר כמעט שנה לא למדתי בצורה נורמלית''. זה סיוט.
זה התחיל מ-''יאי, יש חופש מבית ספר לכמה ימים'', והפך ל-''כבר כמעט שנה לא למדתי בצורה נורמלית''. זה סיוט.
הפוך
יואוו כן גם אצלי ככה
באותו הנושא: