7 תשובות
וואו ממש כן הסגר הזה עושה לי ממש רע פעם היה כיף
לא
כןן
KMP
בהתחלה זה היה נחמד כי היה אפשר ללמוד עם השמיכה ובבית ונוח אבל עכשיו זה מעיק ברמות, כבר אין כוח לקום מהמיטה
כנ''ל.
זה התחיל מ-''יאי, יש חופש מבית ספר לכמה ימים'', והפך ל-''כבר כמעט שנה לא למדתי בצורה נורמלית''. זה סיוט.
FML
הפוך
יואוו כן גם אצלי ככה