6 תשובות
אני!!!!! ראיתי את כולם חוץ מספיידרמן2 וספיידרמן3 של טובי מגוויר
אבל הם תכנית לא mcu
אני ראיתי הכל אבל אני אראה שוב בכיף
חח עשיתי מרתון לפני שנתיים והכרחתי את כל החברות שלי לרדת אצלי כל יום ולראות סרט אחר, עכשיו הן אלה שגוררות אותי לקולנוע כל פעם שיוצא סרט של מארוול. אני אשמח לעשות את שוב, זה היה ממש כיף
אני רואה את הסרטים של מארוול בלופים כבר 3 חודשים וכרגע אני באמצע הפעם הרביעית, זה פשוט תענוג.
אנונימית
אני בשלב ה1 עדיין , נשאר לי רק את הענק הירוק ובנוסף ראיתי את 2 הספיידרמן . התחלתי מספיידרמן 1 עברתי ל2 ואז הבנתי למה יש כל כך הרבה חורים בעלילה והסרטים בסדר מסוים
באותו הנושא: