4 תשובות
זה לא מביך פשוט אין טעם להזכיר את זה אם זה נראה שהיא לא זוכרת
סתם מביך
תגידי לה אולי בסוף הטירונות כי עכשיו יש בניכן דיסטאנס וזה סתם לא לעניין
זה לא מביך מה יש לכם
זה ממש מגניב
אני הייתי שמחה אם הייתי במקומה
זה ממש מגניב
אני הייתי שמחה אם הייתי במקומה
אנונימית
באותו הנושא: