11 תשובות
דדפול.
אבל דדפול 2 יותר מצחיק מ1.
FML
שומרי הגלקסיה.
i live for the simple things, like how much this is going to hurts
deadpool
נכון ושומרי הגלקסיה כמובן!!
שומרי הגלאקיסה 2.
עכשיו לראות
ת'ור ראגנארוק
זה אחד הקורעים
דדפול, אני לא כזה אוהבת מרוול אבל דדפול היה לי ממש כיף לראות
לא יודע מה הכי מצחיק אבל הכי יפה ללא ספק זה הנוקמים סוף המשחק
ת'ור ראגנאקוק הכי מצחיק באמת
ברור שגם שומרי הגלקסייה

וונדה ויז'ן זה גם קומדייה
אבל יש מתח וזאת **סדרה**
תור ראגנרוק היה קורע, גם שומרי הגלקסיה מצחיק אבל לדעתי קצת פחות. בכל מיקרה שניהם מעולים ושניהם ממש מצחיקים
דדפול כמובן
אם יש בעחה עם הגיל תור ראגנארוק