6 תשובות
זה עדיף מהצאחלות האלה
מעלה
היראי איך שנוח לך העיקר תשמרי על הכתיב כפרה עלייך, אם ולא עם
אני אוהב טבעי לא רוצה ללכת לישון עם משהו אחד ולהתעורר עם משהו שני
בלי איפור גאנג
שואל השאלה:
אופס, בטעות רשמתי עם במקום אם, צודק
אני בהתחלה רשמתי נוסח אחר ואחר כך שיניתי...
אנונימית