7 תשובות
שזה בסדר.

ככה האנושות תעלם יותר ויותר והכל יהיה טוב.
אנונימית
לר יודעת כאילו רוצים שמקורו מה תיגמר כמה שיוצר מהר אבל צריך ליהיות להם אפשרות בחירה
זה אסור. תתפרעו ולא להסכים בשום אופן. תתלוננו
זה הזוי
אנחנו מדינה דמוקרטית לאן הגענו
כן הכריחו! אחותי בצבא וליטרלי מכריחים אותם להתחסן ואם הם לא מתחסנים הם יסגרו שבתות ויתנו להם עבודות הרבה יותר קשות ממה שיש להן
שואל השאלה:
במגלן התחילו לתלות שלטים עם כל ההגבלות למי שלא מתחסן ..
אנונימית