11 תשובות
שהוא פחות מתחבר לאיל שהיא נראית
זה אומר שהיא לא הטעם שלו .
שמחתי לעזור
או שמבחינת האישיות הוא פחות התחבר
אבל כן
לאו דווקא.
יש אנשים שהם לא הטעם שלי אבל אני לא חושבת שהם מכוערים.
לא, זה פשןט שהיא לא הטעם שלו
שואל השאלה:
ואם הרבה אנשים אומרים לה את זה..זה לא אומר שהיא מכוערת?
אנונימית
יופי זה לא דבר מוגדר . כל אחד וה *טעם* שלו .
בדכ כן אבל לא בהכרח, יכול להיות שאת נראית טוב, פשוט לא מה שהוא מחפש.
היא יכולה להיות יפה אבל לא הטעם
לא בהכרח.
אלא שהוא לא מעוניין בה.
שהיא לא מושכת אותו