6 תשובות
להוריד פרופיל ופשוט לא לחשוב על זה יותר מדי
להבין שכולם מתים בסוף ולשים ז'ן על כולם להמשיך את החיים כי זה כבר קרה
אנונימית
איך ומה עשית? תכתוב פה נשמח לעזור אחינו
את לא הרסת שום דבר
תמיד אפשר לתקן
תמיד אפשר לתקן
אוי יקר/ה לא הרסת שוב דבר אם את/ה צריך לדבר אני כאן בשבילך חופשי הכל בסדר החיים האלה לא מושלמים את/ה מוזמן / מוזמנת לדבר איתי תמיד אל תתבייש/י
אנונימית יקרה,
משפט אחד קצר וכאילו כל העולם קרס לך, נראה שאת חשה חסרת אונים ללא יכולת להתמודד עם מה שקרה, את אולי מרגישה שאת נמצאת בתחתית בור אפל ללא יכולת לראות אור קטן שיוכל לתת לך את הכיוון להיחלץ מהמצב שאת כנראה נמצאת בו.
חשוב שלא תישארי לבד עם התחושות והמחשבות הקשות...
אני מתנדב בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ואני יותר ממזמין אותך לשתף במרחב אנונימי ואישי וללא שיפוטיות בתחושות, בקשיים ובמחשבות... בצ'אט עם אחד המתנדבים שלנו שיקשיב וינסה לעזור לך ואולי ביחד תצליחי להפיג מעט את התחושות והרגשות שמלוות אותך.
אל תהססי לפנות, אנחנו ממתינים לך
שלך,
מתנדב סה"ר
משפט אחד קצר וכאילו כל העולם קרס לך, נראה שאת חשה חסרת אונים ללא יכולת להתמודד עם מה שקרה, את אולי מרגישה שאת נמצאת בתחתית בור אפל ללא יכולת לראות אור קטן שיוכל לתת לך את הכיוון להיחלץ מהמצב שאת כנראה נמצאת בו.
חשוב שלא תישארי לבד עם התחושות והמחשבות הקשות...
אני מתנדב בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) ואני יותר ממזמין אותך לשתף במרחב אנונימי ואישי וללא שיפוטיות בתחושות, בקשיים ובמחשבות... בצ'אט עם אחד המתנדבים שלנו שיקשיב וינסה לעזור לך ואולי ביחד תצליחי להפיג מעט את התחושות והרגשות שמלוות אותך.
אל תהססי לפנות, אנחנו ממתינים לך
שלך,
מתנדב סה"ר