3 תשובות
אני לא חושבת כמוך, היא עשתה עליי רושם מדהים.
אני כן חושבת שיש לה ביצים ושהיא עמדה על שלה ברגעים שהיה עדיף שהיא לא תדבר, אבל לא כי היא צריכה לשתוק, אלא כי הוא משוגע עם פיוז קצר שלקח את המילים שלה בצורה מאוד קשה ומאיימת.
בפרק שעשו עליה היא אמרה בעצמה שמטפלים מסויימים אמרו לה בדיעבד שהיא לא הייתה צריכה להגיד לו "אני עוזבת אותך ואני אצליח להיות עם גברים אחרים ואתה תישאר לבד", כי זה היווה לו סוג של טריגר..
אבל שוב- זה שהיא הצליחה "לשגע" אותו לא מעיד משהו רע עליה או על האופי שלה.. זה רק מעיד על כך שההוא אלים שלא יודע לשלוט בפעולות שלו
תאמת שאני אישית לא ראיתי את זה לא נראה לי היא מסתירה משהו וגם אם היא הסתירה משהו עדיין זה אשמתו של בעלה
שואל השאלה:
כאילו זה שהיא הצליחה לא למות לא אומר בהכרח שהיא בן אדם טוב..
אנונימית