11 תשובות
שהוא לא חבר אמיתי ולא לדבר איתו
לא לרשום
אנונימי
כלום פשוט תנתקי קשר
חצוף אל תדברי איתו
לא לרשום פשוט לנתק את הקשר אתה לא צריך חברים מזוייפים
כלום
לא לרשום כלום
לא לרשום.
יכול להיות שהוא לא זוכר/יודע מתי נולדת
אז הוא לא רשם לך מזל טוב
אה ומזל טוב ממני עד 120 אח יקר
אז הוא לא רשם לך מזל טוב
אה ומזל טוב ממני עד 120 אח יקר
אנונימי
לא לרשום כלום
הייתי גם מנתקת קשר אין למה להילחם בקשר לאדם שמנצל אותך
עוד משהו אף פעם אל תצפה מאנשים דברים גם אם הם חברים שלך ככה תחסוך אכזבות מהם
הייתי גם מנתקת קשר אין למה להילחם בקשר לאדם שמנצל אותך
עוד משהו אף פעם אל תצפה מאנשים דברים גם אם הם חברים שלך ככה תחסוך אכזבות מהם
אנונימית
לא לרשום לא מגיע לו בכלל שתתני לו יחס..