6 תשובות
ידידה? לא יודעת נשמע קצת לא משהו
אם הם חברים ממש טובים וקרובים זה בסדר נראה לי.
אנונימית
לדעתי כן לגטימי לא תמיד אני אוהב אותה אומר שהוא נמשך אליה זה יכול להיות גם ידידותי כי גם אני מאוד אוהבת את החברות שלי ואת הידידים שלי
כן
באותה המידה שאני אוהב את החברים הקרובים שלי
כן, זו אהבה בין חברים, לא אהבה רומנטית.
בטח
כל עוד היא מבינה את הקשר שלכם ושזה בגדר ידידות
כןן אני אומרת את זה על מלא ידידים כי הם כל כך טובים אלייך וזה ובאמת נחמדים