6 תשובות
אני לא הייתי לומדת בסופש, סופש זה זמן לנוח זה ממש מוצדק שלא תלמדי זה פשוט בלתי אפשריי
אני לומד עם חברים.
אולי זה יעזור לך.
שואל השאלה:
אני מרגישה עצלנית שאני לא לומדת כי חברות שלי כן לומדות
אנונימית
קומי ותעשי את זה, אין דרכי קיצור
אני לומדת עם מוזיקה זה עוזר תנסי
שואל השאלה:
אוף אין לי חשק בכלל
אנונימית