6 תשובות
אני לא הייתי לומדת בסופש, סופש זה זמן לנוח זה ממש מוצדק שלא תלמדי זה פשוט בלתי אפשריי
אני לומד עם חברים.
אולי זה יעזור לך.
אולי זה יעזור לך.
שואל השאלה:
אני מרגישה עצלנית שאני לא לומדת כי חברות שלי כן לומדות
אני מרגישה עצלנית שאני לא לומדת כי חברות שלי כן לומדות
אנונימית
קומי ותעשי את זה, אין דרכי קיצור
אני לומדת עם מוזיקה זה עוזר תנסי
שואל השאלה:
אוף אין לי חשק בכלל
אוף אין לי חשק בכלל
אנונימית
באותו הנושא: