התחברות הרשמה

כשאין תגובה לכאב או לקול, אבל יש דופק ונשימה, זה בן אדם מעולף?

וצריך פשוט להרים לו רגליים?
30 בינואר 2021, 18:33
נשימהדופקדופק מהירקשיי נשימהמדע    
3 תשובות
כן
a
another_girl
נראה לי
נ
נועם23
כן. להרים את הרגליים ולדאוג שיש לו מעבר אוויר תקין.
א
אין לי שם ;)
באותו הנושא:
מה הכאב הכי גדול שאי פעם הרגשתם, הפספוס או האכזבה הכי גדולה שהרגשתם?
רק אותי זה מעצבן שאי אפשר לכתוב תגובה לשאלה עם "אותיות כפולות"?
קולה באמת עוזר לכאבי בטן? וקולה זירו גם?
רק לי מפריע שאי אפשר למחוק תגובות שלך?
מהו הכאב הכי גדול שאי פעם חוויתם?
קולה עוזר לכאב בטן?
מה ההבדל בין קולות הלב לדופק? (מי שיודע)
שמתם לב שאי אפשר כבר לערוך את התגובות שלך
קרה לכם שצחקתם ממשהו מסטיפס בקול וחשבתם שחבל שאי אפשר לשמוע אתכם?
איך לגרום לכאב בטן? כשאין משהו מקולקל בבית
אומרים שאי אפשר להרגיש בחלומות רגשות למשל:כאב, צביטה, נגיעה וכ'ו אז איך?..