התחברות
הרשמה
כשאני מכוונת גיטרה , לאיזה כיוון לסובב כדי להעלות את הסאונד ולאיזה כדי להוריד?
נגיד הטיונר אומר לי שtoo low אז לאיזה כיוון לסובב את זה
30 בינואר 2021, 22:31
תשובה אחת
לסובב כלפי מעלה את תרגישי שאת מותחת אותו וההפך
r
rrjj000