11 תשובות
גם אותי ממש
לי בהתחלה זה הציק אבל התרגלתי
אין באמת מה לעשות עם זה
אין באמת מה לעשות עם זה
גם אותי, כדי לא לעצבן אנשים אני מתקנת בלב...
אני סתם מעצבן אנשים בכך שאני מתקן אותם
זה הציק לי קצת יותר פעם אבל די התרגלתי לזה אני מניחה
האמת, אני רגילה כבר.
שואל השאלה:
דחכחירחרלקלרל
דחכחירחרלקלרל
שואל השאלה:
נכנסת לקיל ליסט שלי אדוני
נכנסת לקיל ליסט שלי אדוני
אבל אחי הדוגמא שנתת זו לא דוגמא של אותיות איתן
זה לא מעצבן אותי, זה פשוט מוריד לי.
כנל, זה ממש מעצבן, אחר כך אומרים לי למה אני מתקן, תלמדו לדבר ואז נחשוב עליכם.