13 תשובות
לא זה ולא זה, אל תעשי את זה בכלל..
אל תעריצי ילדה בת 15 שלא אכפת לה מאחרים וחושבת שהמשתמשים שלה זה רק "מספר" (לא נדבר על זה שהיא ילדה ממש מפונקת שאכפת לה רק מעצמה).. בקיצור חבל "להעריץ" מישהי שלא סופרת אותך ולא אכפת לה ממך.
ציניות אחי^
אנונימית
אני לא חושב שזה ציניות .. ^
זה ציניות כםרה
^ מזל.
@צארלי השרלילה

#לא_ניתן!
#לא_להביא_את_טיקטוק_לסטיפס
הראשון יא ספאמית
צארלילה_חיימשלי_123
charli_my_tahat
אנונימית
אני חושבת שעדיף charmuta_ha_malka
צארלי הצארלילה123
אנונימית
מי זאת לעזאזל הצ'ארלי הזאתת? עאעאעאעא