12 תשובות
לא פתחתי אותה עדיין,
וקיבלתי לפני איזה שבועיים :>
וקיבלתי לפני איזה שבועיים :>
מקבלת בראשון:)
עוד לא קיבלתי
לא כתבו אצלנו ציון משוקלל בכל מקצוע, פשוט כתבו את כל הציונים בכל עבודה ומבחן בנפרד אז זה היה די דפוק וללא פואנטה כי זה בול מה שיש במשוב
לא נותנים לנו עד שנחזור לבית ספר עצמו ):
עדיין לא קיבלנו
ואי ממש כאילו הממוצע שלי היה 92.4
שואל השאלה:
יאא איזה כיף, כל הכבודד^
יאא איזה כיף, כל הכבודד^
אנונימית
מרוצה
עוד לא הייתה
מאוד מאוד מרוצה
באותו הנושא: